عوامل موثر بر رشد گیاهان خانگی | پرورش گیاه

آکاایران:گیاهان زینتی قسمت عمده تزئینات داخلی منزل را تشکیل می دهند، به علاوه پرورش نباتات در منزل برای کسانی که باغی در اختیار ندارند و می خواهند گلکاری کنند حائز اهمیت است. حتی برای کسانی هم که باغی در اختیار دارند و علاقمند به پرورش گل هستند این موضوع قابل توجه است. با وجودی که منزل برای پرورش و نگهداری گل ها محل مناسبی نیست، معهذا مردم به نگهداری گل در منزل علاقمندند. برای پرورش گیاهان زینتی در منزل باید احتیاجات اصلی آنها را بدانیم.

 


نويسنده : admin


طریقه نگهداری گیاه سانسوریا در منزل و محل کار

ستاره | سرویس گیاهان و حیوانات - گیاه سانسوریا (Sansevieria) که با نامهای گیاه شمشیری یا زبان مادر شوهر نیز شناخته میشود، پرطاقتترین گیاه درون خانه‌ای بوده و معمولا هیچ وقت خراب نمیشود از این رو نگهداری آن در آپارتمان و منزل رایج و با صرفه است. این گیاه همیشه سبز به سایه و خشکی مقاوم است، از این رو نگهداری از آن برای ادارت، کارخانه‌ها و بانکها نیز مناسب بوده، برگهای بلند و کشیده آن نگاه را به سمت بالا هدایت کرده و قرار دادن گلدان سانسوریا در کنار ستون‌ها، زیبایی خاصی را به محیط کار میدهد. برای آشنایی با طریقه نگهداری گیاه سانسوریا در منزل و محل کار خود تا انتهای این مطلب با ستاره همراه باشید

 


نويسنده : admin


مشکلات سانسوریا بیماری و راه درمان

مشکلات سانسوریا از قبیل خشک شدن برگ سانسوریا ، لوله شدن برگ سانسوریا ، چروک شدن برگ سانسوریا و زرد شدن سانسوریا و … همگی راه‌حل‌هایی دارند که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

سانسوریا در واقع گروهی از گیاهان مقاوم است که تنوع بسیار زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با این گیاه و انواع سانسوریا می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

نگهداری سانسوریا و نحوه تکثیر سانسوری

 


نويسنده : admin


گل سانسوریا را چگونه پرورش دهیم

نگهداری از گیاهان ک هنر است. وقتی شما گیاهی را به منزل می آورید و برای سالها آن را نگه می دارید و پرورش می دهید زیبایی روح لطیف و مهربان شما را نشان می دهد که موفق شده اید با گیاهان ارتباط خوبی برقرار کنید.
نگهداری و پرورش گیاهان در خانه نیازمند صبر و دقت فراوانی است. گیاهان بسیار حسا اند و خیلی زود به دلیل عدم آگاهی و مراقبت لازم از بین می روند. در ادامه به بررسی نحوه نگهداری و پرورش نحوه پرورش گل سانسوریا در منزل پرداخته ایم. با پرشین وی همراه باشید تا با این گل زیبا بیشتر آشنا شوید.

 


نويسنده : admin


گیاه سانسوریا و نحوه نگهداری آن/ معرفی مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی

معرفی گیاه سانسوریا
گیاه سانسوریا (Sansevieria) که با نام‌های گیاه شمشیری یا زبان مادر شوهر نیز شناخته می‌شود، پرطاقت‌ترین گیاه درون خانه‌ای بوده و معمولا هیچ وقت خراب نمی‌شود، از این رو نگهداری آن در آپارتمان و منزل رایج و با صرفه است.

بیشتر بخوانید: ترفندی جالب برای پرورش گل رز / چطور گل رز چیده شده را زنده نگه داریم؟!

 


نويسنده : admin