این دم‌نوش ها رو زیاد بنوش!

دم‌نوش های گیاهی، سال های زیادی است که در خانه تقریبا همه ما ایرانی ها وجود دارند و از خواص زیاد آنها استفاده می کنیم. حالا این برچسب دم‌نوش چیزی است که در سال های اخیر به آن زده شده و شکلی مدرن به آن داده است. همان جوشانده های مادربزرگ ها که هر کدام برای یک درد یا مرضی خوب هستند، امروز در بسته بندی ها و فرم های کیسه ای یا باز در فروشگاه ها عرضه می شوند.

 


نويسنده : admin


آپارتمان مبله برای اجاره را پیدا کنید!!!

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


نويسنده : admin


طرز تهیه دمنوش به + خواص دمنوش به

دمنوش به یکی از نوشیدنی‌های مقوی و مفید است که از دم کردن تکه‌های میوه به خشک شده به همراه دارچین یا هل و نبات به دست می‌ آید.
ستاره | سرویس آشپزی - به نوشیدنی‌هایی که از دم‌کردن گیاهان به دست‌ می‌آید، دمنوش گفته می‌شود. این گیاهان همگی دارای خواص بسیار زیادی می‌باشند و بخش عمده‌ای از طب سنتی را تشکیل می‌دهند. میوه به یکی از همی میوه‌هاست که سرشار از ویتامین آ و ب و همچنین تانین و املاح آهکی است. دمنوش به همچنین یکی از خوش‌عطرترین و پرخاصیت‌ترین انواع دمنوش‌های گیاهی است.


نويسنده : admin


ویژگی های گیاه کاکتوس

 

کاکتوس گیاهی است که در بیابان رشد می کند و دارای ساقه های ضخیمی است که میتواند آب را ذخیره کند و اغلب سطحی تیغ دار و تیز دارد.

منبع و کاربرد

کاکتوس از کلمه یونانی kaktos می آید، که نام آن به قارچ داده می شود، یک گونه از گیاه طناب دارکه معمولا در سیسیل یافت می شود. استفاده ما امروزه در زبان انگلیسی به سال 1769 می رسد، زمانی که این کلمه برای اولین بار برای توصیف گیاهان سبز و بدون برگ در کویر آمریكا مورد استفاده قرار گرفت.


نويسنده : admin


مصرف خودسرانه دمنوش ها ممنوع !

همه چیز درباره دمنوش ها
گروه دمنوش های طبیعی که به صورت گیاهانی که حالت دارویی دارند مانند گل گاوزبان، زعفران، مصرف آنها خوب است و خواص درمانی دارد. البته قبل از مصرف دمنوش های طبیعی باید از خواص دارویی آن ها آگاهی پیدا کرد به عنوان مثال بعضی از این دم نوش ها برای کاهش فشار خون است و با مصرف ان نوع دم نوش برای کسی که فشار خون پائین دارد مضر است.

 


نويسنده : admin


قطعات ماشین (واترپمپ)
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


نويسنده : admin


همه چیز درباره دم‌نوش‌ها

دمنوش‌ها و جوشانده‌های گیاهی، نوشیدنی‌هایی هستند که اغلب افراد، نوشیدن آنها را زمان‌هایی مناسب حالشان می‌دانند که بیماری خاصی دارند و از دردی رنج می‌برند یا استرس و اضطراب و تنش روحی، آرام و قرارشان را گرفته است. از این گذشته، اغلب دمنوش‌ها را می‌توان مانند چای به صورت روزانه صرف کرد.

قبل از آن که شما را با خواص برخی دمنوش‌های گیاهی آشنا کنیم، باید بدانید برخلاف باورعامه، دمنوش با جوشانده فرق می‌کند. به عبارتی، دم کردن و جوشاندن گیاهان، دو روش مختلف است که هر روش تاثیر جداگانه‌ای بر بدن می‌گذارد.

 


نويسنده : admin


دکوراسیون محیط اداری

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.


نويسنده : admin


دمنوش زعفران را چگونه درست کنیم؟

دمنوش زعفران: این روز ها دمنوش زعفران تبدیل به یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه خیلی ها شده. دمنوش زعفران یکی از دمنوش هاییه که علاوه بر طعم دلنشین، خواص زیادی هم داره. برای تهیه دمنوش زعفران، نوع زعفران مصرفی بسیار مهمه و اصولی داره که باید اون ها رو رعایت کرد.

با این مطلب کشمون همراه باشین تا تهیه دمنوش زعفران رو یاد بگیرین و با خواص دمنوش زعفران آشنا بشین.

 

 


نويسنده : admin


تعرفه هاي انجام سئو

 

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فرايند افزايش کيفيت و کميت ترافيک وب سايت با افزايش ديد وب سايت يا صفحه وب به کاربران يک موتور جستجوي وب است.

سئو بهبود نتايج بدون پرداخت (به عنوان "طبيعي" يا "نتايج ارگانيک" شناخته مي شود) و خريد پرداخت شده را رد مي کند.

جستجوگرها مي توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوي تصوير، جستجوي ويدئويي، جستجوي دانشگاهي، جستجوي اخبار و موتورهاي جستجوي عمودي خاص صنعت.

 


نويسنده : admin


۱۰ دمنوش گیاهی برای درمان سردرد در خانه

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای کمک به درمان سردردهای‌تان می‌توانید از دمنوش‌های گیاهی خوشمزه استفاده کنید. در این مقاله با بازده همراه باشید تا ۱۰ دمنوش گیاهی برای درمان سردرد در خانه را بدانید.

۱۰ دمنوش گیاهی برای درمان سردرد در خانه

در ادامه ۱۰ دمنوش گیاهی برای درمان سردرد در خانه آمده است

 


نويسنده : admin


نقش افزونه در سئو کردن سایت جوملا

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.


نويسنده : admin


آشنایی با بهترین گیاهان دارویی

از گیاهان دارویی می توان افزون بر اهداف دارویی برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف نیز استفاده کرد، بدون این که بر کالری های غذا افزوده شود. به طور همزمان، گیاهان دارویی فواید سلامت بسیاری نیز ارائه می کنند. در حقیقت، داروهای گیاهی هزاران سال است که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی های بهبودی و ترمیمی انواع مختلف گیاهان دارویی بسیار چشمگیر و شناخته شده هستند.

 


نويسنده : admin


محصولات کشاورزی و محصولات زراعی

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.


نويسنده : admin


معرفی خواص و فواید ۷۰ گیاه دارویی

مجله دلگرم | گیاهان دارویی کابرد های فراوانی دارند و شما میتوانید از آن ها برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات سلامتی استفاده کنید. خیلی اوقات مردم تصور میکنند که دارو هایی شیمیایی تاثیر بیشتری دارند و زود تر بیماری آن ها را درمان میکند اما غافل از این هستند که این دارو ها عوارض بسیاری دارد که مدت ها بعد گریبانگیر آن ها خواهد شد. البته در برخی مواقع استفاده از دارو های شیمیایی الزامی است و دارو های گیاهی در این شرایط کاربرد چندانی ندارند. بهترین راه این است که قبل از دچار شدن به بیماری های متعدد، از گیاهان دارویی به عنوان عوامل پیشگیری استفاده کنید.

 


نويسنده : admin


برترین تولید کنندگان کود

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.


نويسنده : admin


خواص گیاهان کوهی

والك، ريواس و كنگر از جمله گياهان كوهي هستند كه مي‌توانند رنگ و بوي متفاوتي به سفره‌ها بدهند؛ عطر و طعمي كه ديگر در طول سال تكرار نمي‌شود! البته شنگ هم گياه ديگري است كه نه در كوه، بلكه در دشت و صحرا مي‌رويد و مي‌تواند باعث تغيير ذائقه‌تان شود. در ادامه دكتر غلامرضا امين، دكتراي فارماكوگنوزي و استاد دانشكده داروسازي دانشگاه علوم پزشكي تهران، شما را با خواص خوراكي و البته دارويي اين گياهان بيشتر آشنا مي‌كند؛ باشد كه امسال به شكل بهتر و باانگيزه‌‌بیش‌تری از اين گياهان استفاده كنيد. 


نويسنده : admin


کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 

نويسنده : admin


فواید و خواص گیاه سانسوریا یا زبان مادر شوهر

نام علمی این گیاه «Sansevieriatri fasciata» است که در ایران به زبان مادرشوهر و گیاه شمشیری هم معروف است که لابد برگ های کشیده و خاردارش در این نام گذاری بی تاثیر نبوده است! برگ های این گل سبز هستند؛ اما حاشیه زرد نازکی هم دارند و وقتی بلند می شوند، ارتفاع شان به حدود یک متر هم می رسد و شکلی شبیه شمشیر یا سرنیزه پیدا می کنند.


نويسنده : admin


گروه معماری بومرنگ

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 


نويسنده : admin


بیماری‌های گل سانسوریا

بیماری‌های گل سانسوریا : یکی از اصلی‌ترین مشکلات و بیماری‌های اصلی سانسوریا بیماری‌های قارچی می‌باشد. بیماری‌های قارچی ممکن است باعث پوسیدگی ریشه در اثر آبیاری زیاد شوند و به تدریج به تنه گیاه پیشروی کند. از علایم اصلی بیماری‌های قارچی لکه‌های سیاه و قهوه‌ای بر روی برگ‌ها، شل شدن تنه گیاه می‌توان نام برد. از اولین نشانه‌های پوسیدگی ریشه عدم جذب آب توسط گیاه می‌باشد که باید سریعاً موردبررسی قرار گیرد.

از دیگر بیماری‌های اصلی گیاه سانسوریا می‌توان به لارو حشرات اشاره کرد که معمولاً از برگ‌های گیاه تغذیه کرده و حاشیه برگ‌ها و یا پهنه آنان را زخمی می‌کند و سوراخ‌هایی را در آنان ایجاد می‌کند.


نويسنده : admin


وقت سفارت چیست؟

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 


نويسنده : admin


نحوه نگهداری گل سانسوریا

از گیاهان مورد استفاده زیاد در خانه ها می باشد . از خانواده سوسنیان یا لیلیاسه و بومی افریقاست ، برگها بلند و کشیده و خاردار با حاشیه زرد و به شکل سرنیزه ، ارتفاع برگها به یک متر می رسد و تکثیر آن از طریق برگ و یا ساقه های زیرزمینی است ، بسیار کم توقع و مقاوم در برابر خشکی و سایه ولی در این واریته به علت ابلق بودن برگها به نور بیشتری احتیاج دارد .

 

نیازها :

 


نويسنده : admin


تبلیغات و راه های تبلیغاتی

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).


نويسنده : admin